diallena.blogg.se

Ibland behöver jag bara skriva ut lite.

Men ojjj förlåtper

Kategori: personlgit

Jag har försökt att klämma mina finnar på ryggen men det är så jädrans svårt. Jag har knappast en perfekt rygg och det gör ju inte saken lättare att ha pp sig en tröja som visar ryggen. Hur ser din rygg ut? Nej men allvarligt har jag inget för mig än att skriva om finnar på ryggen? Svar: NEJ. Eller jag skulle kunna skriva en massa skit om kända bloggare i hopp om att få uppmärksamhet.. Hmm..... Äsch en annan dag. Jag återkommer lite senare för att skriva lite mer. Det kan ju knappast vara värre än "heeeejjjj detta är dagens outfit!!" Stay tuned..

Kommentarer

  • Hanna ♡ säger:

    Jag är inte så förtjust i vanlig fisk men sushi går jättebra konstigt nog haha. Prova ;)

    2013-07-10 | 20:13:00
    Bloggadress: http://hhaa.blogg.se
  • Alice säger:

    sv: oj tack så jättemycket! Men jag tror inte att anton hade köpt teckningen, haha ;)

    Ledsen för sent svar!

    2013-07-21 | 10:07:35
    Bloggadress: http://createdbyalice.blogg.se

Kommentera inlägget här: