diallena.blogg.se

Ibland behöver jag bara skriva ut lite.

Känner du igen dig?

Kategori: opersonligt

Öööh okej jag kollade igenom min få inlägg nyss och jag tror jag har varit lite otydlig med vad det är jag vill med denna blogg vilket är att få massor av uppmärksamhet och bli superkänd och tjäna så mycket pengar, bara av att skriva omg kolla denna top! såååå passion for fashion! SÅ MYCKET PENGAR att folk skulle till slut tro att jag skiter ut dem.

Jag tror jag beskrev varje bloggares dröm nu. Alltså neeeeeeeeeeej jag hånar inte dig, tro inte att jag gör det. Klart man vill få en stor blogg, men hur stor är oddsen? Kan inte alla de som faktiskt har något vettigt att skriva om dagarna samlas på ett sätt och alla sparka ut silikontuttar och ankläppar?? 

Nej, nej, nej. Om du vill läsa något vettigt då och då eller jag vet inte... om sanningen.....(?!) så är du jättevälkommen in till min hjärna. Alltså, inte fysiskt men det fattade du väl. Det är inte varje dag jag bjuder in folk in till den då det finns för mycket hemligheter i den, så ta vara på inbjudan. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: