diallena.blogg.se

Ibland behöver jag bara skriva ut lite.

detta handlar om dig.

Kategori: Allmänt

Om du är en sådan tjej som har skapat en (mode)blogg i hopp om att en dag bli känd och bli värsta modeikonen kan jag då säga att du har kommit helt fel. Jag tror inte du skulle gilla det här. Om du däremot sitter hemma om dagarna trots det underbara sommarvädret för att du helt enkelt inte har några vänner kan du joina mig.

Jag gillar att skriva. Därför fyllde jag några worddokument på datorn i hopp om att publicera dem om 30 år till en stor jävla bok och tjäna asmycket pengar på det. Det sket sig. 

Nu har jag startat denna blogg i hopp om att ha något att göra om dagarna. 


det spelar ingen roll vad jag heter. du kan låtsats att jag är du. Folk gillar ju att läsa om sig själva. 

Kommentarer

  • ammy säger:

    Svar på din märkliga kommentar: människors största egenskap är hjärnan. vilket innebär att jag skiter fullständigt i utseendet. det är hjärnan man lyssnar till - inte ett par botoxläppar. är ganska osäker på vad jag ska ge dig för svar då jag inte uppfattade din kommentar helt , ironi eller inte ironi så kan jag ju i alla fall säga att det är hjärnan som ger det yttre sin charm och oavsett hur man ser ut- så spelar det ingen roll. sålänge man använder hjärnan rätt så kan man överträffa mycket, men då gäller det också att den andra personen använder hjärnan vilket idag är rätt sällsynt... därför håller jag mig tillvetenskap istället för det sociala.

    2013-07-25 | 13:31:40
    Bloggadress: http://ammysart.blogg.se

Kommentera inlägget här: